Դուրս գրել ածականները և գոյականները:
Հրամանատարը հասավ սիրելի ընկերներին, որպեսզի երկրորդ անգամ փրկի նրանց վտանգից:
Հրամանատար-գոյական, ընկերներին-գոյական, վտանգից-գոյական,
սիրելի-ածական (3 գոյական, 1 ածական)
Երբ հեռվում հանգչեցին վերջին լույսերը, փոքրիկ Անահիտը երկու անգամ շշուկով ասաց: (3 գոյական, 2 ածական)
Անահիտ, լույսերը-գոյական:
փոքրիկ, վերջին-ածական:
Ես սիրում եմ հորդառատ անձրևը. այն իմ մեջ հաճելի հիշողություններ է արթնացնում: (2 գոյական, 2 ածական)
անձրև, հիշողություններ-գոյական,
հորդարատ, հաճելի-ածական:
Առաջին անգամն էր, որ նա ջերմ սեր էր զգում կրտսեր քրոջ` Մարգարիտի հանդեպ: (3 գոյական-սեր, անգամ, Մարգարիտ 2 ածական- ջերմ, կրտսեր)
Նա հարյուր հատ գունավոր ծաղիկներ էր ուզում, որպեսզի դրանցով զարդարեր գեղեցիկ զույգի հարսանեկան տոնը: (4 գոյական-ծաղիկներ տոնը,հարյուր, զույգ, 3 ածական-գեղեցիկ, գունավոր, հարսանեկան):
Բառերը հոգնակի դարձնել:
Մարդ-մարդիկ, դաս-դասեր, սյուն-սյուներ, ձուկ-ձկներ , մատ-մատեր, ձեռք-ձեռքեր, ոտ-ոտեր, հարս-հարսեր, գրատուն-գրատներ, ձեռագիր-ձեռագրեր, պատմագիր-պատմագրեր, հեռախոս-հեռախոսներ, մարդասպան-մարդասպաններ,տղա-տղաներ, աստղ-աստղեր, գնդակ-գնդակներ, գլուխ-գլուխներ:
3. Առանձնացրեք անձնանիշ և իրանիշ գոյականները
Ռուսներ-անձնանիշ, քաղաք-իրանիշ, մայրիկ-անձնանիշ, Հայաստան-իրանիշ, դասընկեր-անձնանիշ, դասացուցակ-իրանիշ, ավտոմեքենա-իրանիշ, ինքնաթիռ-իրանիշ, օդաչու-անձնանիշ, լավություն-իրանիշ:
6. Հետևյալ ածականները եթե հնարավոր է դրեք համեմատության երեք աստիճաններով- Մաքուր-ավելի մաքուր-ամենամաքուր, կաղ-ավելի կաղ-ամենակաղ, հին-ավելի հին-ամենահին/հնագույն կարմիր-ավելի կարմիր-կարմրագույն, դաժան-ավելի դաժան-ամենադաժան/դաժանագույն, կարճ-ավելի կարճ, ամենակարճ: